Қарағанды медицина университеті
«Медицина және экология» журналы
«Медицина» ай сайынғы газеті
Басты бет
Стоматологиялық клиника
"ҰАК" КЕАҚ клиникаларында медициналық көмектің сапасына пациенттердің өтініштері мен шағымдары бойынша СДСББ ақпараты

"ҰАК" КЕАҚ клиникаларында медициналық көмектің сапасына пациенттердің өтініштері мен шағымдары бойынша СДСББ ақпараты

"ҰАК" КЕАҚ клиникаларында медициналық көмектің сапасына пациенттердің өтініштері мен шағымдары бойынша СДСББ ақпараты

"ҰАК" КЕАҚ емханаларында пациенттердің шағымдары мен өтініштерін беру процесі ұйымдастырылады, ол құжатталады, пациенттің өтініші немесе шағымының әрбір жағдайы қарастырылады, қажет болған жағдайда қызметтік тексеру ұйымдастырылады және жүргізіледі, содан кейін Өтініш берушіге ауызша немесе жазбаша жауап беріледі.  Сондай-ақ «Денсаулық сақтау жүйесіндегі сапаны бақылау жүйесі» UZKO байланыс орталығының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі - АЖ) және Федералдық әлеуметтік сақтандыру қорының байланыс орталығының АЖ-і бар. Сондай-ақ UZKO және FSMS байланыс орталықтарына келіп түскен барлық өтініштер қарастырылады. Жауап ақпараттық жүйеге енгізіледі және колл-орталықтың қызметкерлерімен Өтініш берушіге хабарланады.

Шағымдарды беру және қарау ережелерімен "ҰАК" КЕАҚ сайтында таныса аласыз. 

2024 жылдың 1 тоқсанында 2 шағым тіркелді, бұл 2023 жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 33%-ға (3) аз. Сондай-ақ ақпараттық мақсатта 2 сұраныс бар.

"ҰАК" КЕАҚ клиникаларындағы шағымдар мен өтініштер

Клиника атауы

Жалпы өтініштер мен шағымдар

қоса шағымдар саны

қоса сұраулар саны

КМУ

1

0

1

КПЗ

1

0

1

СК

2

2

0

Барлығы

4

2

2

Шағымдардың құрылымы бойынша:

Шағымның себебі саны туралы ескерту

Медициналық қызмет көрсетуді ұйымдастырудағы кемшіліктер. анықтама 2 сапасыз медициналық көмекке шағымдар (тіс ауырғанда қабылданбайды, брекет орнатуға қабылданбайды)

деңгейінде қаралған шағымдардың негізділігі (2):

Негізсіз 2 (қабылдауға жазылусыз келу және емхананың жұмыс тәртібі NA (стоматологиялық күтім стандарттары) белгіленеді), жазылусыз күнделікті стоматологиялық көмектен бас тарту мүмкін болмады, өйткені бір жағдайда тіс дәрігерінің жұмыс кестесі орындалмаған. басқа жағдайда емделушінің өтініші бойынша дәрігердің қабылдауында болған уақытпен сәйкес келеді);

Шағымдарды қарау нәтижесі бойынша: жауапқа қанағаттандым -2.

Барлығы DCMFC сыртқы аудиттері жоқ.

FSMS байланыс орталығына шағымдар жоқ.

Медициналық ұйымдар көрсететін медициналық қызметтердің сапасы мемлекет тарапынан да, тұрғындар тарапынан да басты талап болып қала береді. Емханаларда медициналық көмек көрсетудің сапасын арттыру үшін жоспарлы жұмыстар жүргізілуде, тексеру нәтижелері бойынша персоналды оқыту және нұсқау жұмыстары жүргізілуде, емхана қызметкерлері тәжірибеден өтуде.

SPPVK-мен байланысу үшін телефон нөмірі

8 (7212) 50-06-45, ішкі. 1847, ішкі 1558, ішкі. 1817

ПҚІБҚ басшысы С.И. Волчанская