Академиялықұтқырлық – білім беру кеңістігіндегі Қазақстан интеграциясы талабында өзара тиімді ынтымақтастық 21 желтоқсан 2015 жыл
Академиялық ұтқырлық, басқа елдерде профессор-оқытушылар құрамына қарастырылған оқыту мен сабақ беру өзара ынтымақтастық пен салыстыру ретінде оңтайлы қарым-қатынас мүмкіндігі бар ортақ білім беру мен ғылыми кеңістікті қалыптастыру үрдісінде басты құрам болып табылады.
Сонымен академиялық ұтқырлық бойынша Алтай мемлекеттік медицина университеті (АММУ) (Барнаул қаласы, Ресей) КЖК курсымен неврология, нейрохирургия кафедрасына ҚММУ, неврология, психиатрия және наркология кафедрасының м.ғ.д., профессор м.а. Т.Т. Киспаева шақырылды.
Сабақтар 2015 жылдың 4 желтоқсаннан 17 желтоқсан кезеңінде 5 курс студенттерінің, сонымен бірге «неврология» пәні бойынша интерндерінің міндетті білім беру бағдарламасының бөлігі ретінде жүргізілді.
Жоғарыда көрсетілгендерден басқа ординаторлар мен невропатолог-дәрігерлер үшін «Когнитивтік бұзылыстар: диагностикажәне реабилитация» мәселесі бойынша ғылыми семинарлар жүргізілді.Сабақтар өткізу үшін әлімдік стандарттың барлық талаптарына сәйкес, нейро-тамырлық бөлімшесі бар мультипрофильді кластерлі медицина мекемесі болып табылатынКраевая аурухана базасында өтті, бөлімше меңгерушісі С.А.Федянинментанысу экскурсиясы жүргізілді.
Оқу орны әрекеті және ПОҚ арасында кәсіби деңгейін іске асыру мақсатында медициналық білім беру жағдайында педагогикалық шеберлікті жоғарлату өзектілін есепке ала отырып, медициналық оқу орындары жағдайында оқытудың интерактивті әдістерінің теориялық және тәжірбиеліккөрінісі ұсынылған неврология, психиатрия және наркология кафедрасының профессоры м.а. Т.Т.Киспаева «Медициналық білім берудегі профессионализм» мастер класы өткізілді. Интерактивті әдістер «Неврология» циклін өтіп жатқан интерндерге көрсетілді.
Мастер-кластың соңында сауалнама жүргізілді, АММУ жүйке аурулар кафедрасының профессор-оқытушылар арасында, сонымен бірге студенттер арасында пікір айтылды. Кафедра оқу ісінің меңгерушісі, доцент м.ғ.к. Е.В. Пархоменко мастер-класты бағалай отырып, «көрсетілген интерактивті әдістерді пайдалану кезінде студенттер сабақтың аяғында ашыла бастады, оқытылған мәселеге қызығушылық пен белсенді құштарлық көрсетіп, өздерін басқа жағынан байқатқанын» айтып өтті. Осы әдістердің тиімділігін осындай мерзімде көру таңқаларлық болды. «Оқытылатын материал осындай интерактивті сабақтарда өте қызықты қабылданады, тез және көпке сақталып қалады, өйткені ақпарат белсенді қабылданады, студент «оқытылатын мәселенің ішінде» жүреді (доцент, м.ғ.к.. М.А. Хорева). «Рөлдік ойындар өте ұнады, қандай да патологияны «өзінде сынағаннан» кейін, әрине ұмытылмайды» (интерн А.Б. Зеленин). «Әдіс тиімді, яғни, жағдай ақиқатты, нақты параклиникалық нәтижелерге (МНО, ПТИ және т.б. мәліметтері) бағытталып, бекітілген хаттамаларға сәйкес сол және басқа терапияны тағайындау (интерн Е.С. Крюков).
Академиялық мобильділік бағдарламаны аяқтағаны бойынша, академиялық мобильділік бағдарламаны жетекшілік еткені және жылы шырай танытып қолдағаны үшін, АММУ құрылымымен танысқанына, оның тарихының қалыптасуына, студенттердің оқу жағдайын жасағанына негізгі алғыс сөз оқу жұмысы жөніндегі проректор И.Е.Бабушкинге айтылды.
Проректор И.Е. Бабушкин өзінің бірінші рет академиялық ұтқырлық аясында жүргізілген сабағының тәжірибесімен бөлісіп және алдағы уақытта біздің ЖОО-мен бірлесіп халықаралық жобаларды медициналық білім беру аясындағы қабілеттері жөнінде жұмыс жасауға қызығушылығын танытты.
Академиялық ұтқырлық басқа да кәсіби құзіреттіліктердің есебінен және бастаушы ЖОО-ың тәжірибесін айқындауда, интеграционды байланыс жаңа әріптестермен мультифакторлы араласуға және коммуникативті бағыттарды жақсартуға негізделеді, жаңа ұжымда жоғарыда аталған академиялық мобильділік шарттары жеке тұлға болып дамуына және педагогикалық шеберлігіне баға жетпес мүмкіндік береді және оқу және ғылыми бірлестікке жаңа мүмкіншіліктер ашады.